dissabte, 3 de febrer del 2018


Poemes escrits
música idolotrada
pel·lícules sentides
llibres de capçalera
menges preferits
passats que són història,
formen part del meu jo.

Il·lusions vives
temps compartit
descobriments impensables
somnis possibles
dubtes esvaïdes
projectes no escrits
formen part del nostre jo.

Hem parat el temps
accelerat el cor
canviat significats
compartit les pors
plorat de plaer
entregat el cos
i ara queda la nit
esperant la claror.

No tinc res
pobre de mi mateix
ric de tu
tot ha estat lliurat
tot ha quedat compartit
i penso que...
sense tu res té sentit
jo no sóc si tu no hi ets.


Novembre 2017 (TMB L5, la blava. Quin moment d'inspiració. Saps? T'estimo)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Xop... La pluja és molt fina, perceptible només a contrallum, sense adonar-me'n una humitat densa em va mullant. El paraigües pe...