dimarts, 6 de febrer del 2018


Has de saber que he conegut a una altra,
sou molt diferents,
però no us compararé, seria injust amb tu.
Si et diré que, tot i ser una nouvinguda,
és com si em conegués de ben petit.
Sempre està amb mi
i quan no penso en ella
noto la seva presència.
Pot passar del silenci absolut
a no trobar final en els seus raonaments.
Juga amb els meus sentiments
i tant em dóna calor com es mostra glacial.
Sembla disposada a instal·lar-se a casa,
em passa per deixar la porta oberta.
No sé si m'estima, però hi és
i sovint, amb ella, jo m'estimo més,
però alguna vegada m'ofega.
Ella no m'ho ha dit, crec que es diu soledat.


Gener 2018 (Jugant amb paisatges vistos al metro, L5 la blava)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Xop... La pluja és molt fina, perceptible només a contrallum, sense adonar-me'n una humitat densa em va mullant. El paraigües pe...